20.06.2009 5761



Клипарт, фото - Беременность и новорожденные / Stock Photo - Pregnancy and newborns
75 JPG, размер от 3392х3115рх до 5280х8144рх, архив 148.42 MB

17.06.2009 2061



Фото - Шанталь Томасс, женское белье / Chantal Thomass - Lingerie 2009
9 JPG, 1900х1900рх, архив 12,3MB

16.06.2009 2510



Клипарт, 16 JPG, размер 4256х2848рх, архив 26,3MB
 
16.06.2009 3494



Клипарт, 13 JPG, размер от 2340х3304рх до 7744х5184рх, архив 63,6MB
 
04.06.2009 4897



Персонажи мультфильма "Рататуй" на белом фоне
Растровый клипарт, 24 JPG, разрешение от 500х723рх до 5652х5656рх, архив 10,8 MB

25.04.2009 3247



Клипарт, 65 JPG, разрешение от 1600х1972 до 5529х3873рх, архив 66,5MB
 
24.04.2009 3468



Клипарт, 10 JPG, разрешение от 2760х1935 до 5200х3836рх, архив 7,3MB
 
21.04.2009 3856



Клипарт, 19 JPG, разрешение от 1792х2712 до 2592х3781рх, архив 53,9MB
 
20.04.2009 5534



Клипарт, 67 jpg, разрешение от 1782х2500 до 2341х2500рх, архив 51,7MB
 
« 1 2 ... 936 937 938 939 »
Photos play a crucial role in the world of design. They not only add visual appeal to a design, but also help establish a mood or atmosphere. For example, a photo of a sunset can evoke feelings of tranquility and serenity, while a photo of a cityscape can evoke feelings of energy and excitement. A photo of a happy couple can convey the message of love and happiness, while a photo of a stormy sky can convey the message of uncertainty and mystery.

By carefully selecting photos that match the desired message or emotion, designers can create a visually compelling and and emotionally resonant design. Furthermore, photos can enhance the overall user experience of a design. For example, a photo of a delicious meal can encourage users to visit a restaurant or buy a food product, while a photo of a beautiful landscape can encourage users to plan a trip or purchase a travel product.